Grafika komputerowa
Charakterystyka specjalizacji
  • Pakiet Adobe
  • Figma
  • Blender
  • AutoCad
  • Unity / Unreal Engine
Opis specjalizacji

Celem zajęć prowadzonych na specjalizacji Grafika Komputerowa jest rozwinięcie praktycznych umiejętności posługiwania się narzędziami grafiki 2D- rastrowej i wektorowej, jak również wykorzystywania technologii internetowych i metod przetwarzania informacji multimedialnej do projektowania efektywnych komunikatów reklamowych.

Nabyte w trakcie ścieżki studiów umiejętności posługiwania się narzędziami grafiki 2D i 3D pozwolą Ci projektować efektowne i użyteczne grafiki, tworzyć atrakcyjne formy prezentacji treści dla sieci społecznościowych jak również projektować zapierającą dech w piersiach grafikę do gier komputerowych.

Dlaczego warto studiować grafikę komputerową?

number 1 bg

Kreatywność i trendy

Rozwija wyobraźnię, twórcze myślenie i umożliwia śledzenie trendów w designie.

number 2 bg

Umiejętności techniczne

Rozwija w obszarze projektowania graficznego i narzędzi komputerowych

number 3 bg

Profesjonalne portfolio

Pomaga zbudować imponujące portfolio, które wykorzystasz w przyszłej karierze

number 4 bg

Praca w branży

Przygotowuje do kariery w dziedzinach związanych z designem, reklamą i grami

Możliwości pracy

Grafika 2D

Studio Fotograficzne
Nauczysz się tworzyć profesjonalne packshoty. Przeprowadzisz kompleksową postprodukcję swoich zdjęć i zmontujesz film reklamowy.
Drukarstwo / Poligrafia
Zdobędziesz umiejętności w projektowaniu key visual oraz przygotowaniu plików dla poligrafii: katalogów, folderów, broszur oraz opakowań produktów.
Agencja Reklamowa
Nauczysz się jak projektować nieszablonowe grafiki informacyjne i reklamowe, tworzyć atrakcyjne kampanie społecznościowe i unikalne filmy promocyjne.

Grafika 3D

Animator
Nauczysz się tworzyć animacje dla postaci i obiektów do gier (Unity3D/Unreal4).
Character Artist
Będziesz modelować postaci do gier (Blender, Z-Brush, Marvelous Designer)
Environmental Artist
Poznasz zasady modelowania terenów, elementów przestrzeni zamkniętych i otwartych w grach komputerowych(Blender, Z-Brush)
Prop Artist
Nauczysz się modelowania obiektów 3D do scen w grach (Blender, Z-Brush)
Texture Artist
Nauczysz się tworzenia tekstur obrazowych dla obiektów do gier (Adobe Photoshop, Substance Painter)
Concept Artist
Poznasz tworzenie koncepcyjnych ilustracji postaci i elementów otoczenia ( Adobe Photoshop)

Zasady studiowania

number 1 bg

Liczba semestrów

7 (210 ECTS)

number 2 bg

Stawki czesnego

Zaoczne: 650zł Online: 800zł

number 3 bg

Dni zajęć

każdy piątek i sobota

number 4 bg

Studia online

50% zajęć przez Discorda

Pierwsze zajęcia

05.10.2024

Nie zwlekaj! Weź udział w Rekrutacji na studia