- Google Analytics
- Google Adwords
- Facebook Ads
- Kampanie SEM/SEO
- Canva
- Figma
W ramach specjalizacji dowiesz się jak korzystając z koncepcji marketingu aktywnego Inbound Marketing skutecznie kreować wizerunek firmy w Internecie. Rozwiniesz kompetencje w zakresie kampanii SEO i SEM oraz wykorzystywania mediów społecznościowych do promocji towarów i usług.
Program specjalizacji skupia się na przekazaniu najważniejszych technik e-marketingu oraz wykorzystaniu narzędzi umożliwiających skuteczne i efektywne prowadzenie działań marketingowych w sieci, promowanie sklepów internetowych oraz aplikacji webowych. Zajęcia uczą tworzenia kampanii wizerunkowych, sprzedażowych oraz komunikacji w kanałach społecznościowych i podstaw marketingu influencerskiego.
Dlaczego warto studiować E-Marketing?
Szeroka dziedzina, dużo możliwości
Możesz budować swoją karierę w kierunkach zgodnych z Twoimi predyspozycjami np. możesz byc Managerem influencerów lub Content Managerem
Umiejętności twarde i miękkie
Nabywasz umiejętności analityczne i holistyczne spojrzenie na ecosystem marketingowy firmy. Uczysz się jak zdefiniować potrzeby odbiorcy i jak umiejętnie je zaspokojać.
Szerokie zaplecze technologiczne
Uczysz się jak tworzyć materiał marketingowy w Canvie i Figmie, jak wykorzystywać Google Ads i Facebook Ads do tworzenia kampanii
Możliwości pracy
Zdobądź pracę Twoich marzeń!
Zasady studiowania
Liczba semestrów
7 (210 ECTS)
Stawki czesnego
Zaoczne: 650zł Online: 800zł
Dni zajęć
każdy piątek i sobota
Studia online
50% zajęć przez Discorda
Pierwsze zajęcia
05.10.2024