E-Marketing
Charakterystyka specjalizacji
  • Google Analytics
  • Google Adwords
  • Facebook Ads
  • Kampanie SEM/SEO
  • Canva
  • Figma
Opis specjalizacji

W ramach specjalizacji dowiesz się jak korzystając z koncepcji marketingu aktywnego Inbound Marketing skutecznie kreować wizerunek firmy w Internecie. Rozwiniesz kompetencje w zakresie kampanii SEO i SEM oraz wykorzystywania mediów społecznościowych do promocji towarów i usług.

Program specjalizacji skupia się na przekazaniu najważniejszych technik e-marketingu oraz wykorzystaniu narzędzi umożliwiających skuteczne i efektywne prowadzenie działań marketingowych w sieci, promowanie sklepów internetowych oraz aplikacji webowych. Zajęcia uczą tworzenia kampanii wizerunkowych, sprzedażowych oraz komunikacji w kanałach społecznościowych i podstaw marketingu influencerskiego.

Dlaczego warto studiować E-Marketing?

number 1 bg

Szeroka dziedzina, dużo możliwości

Możesz budować swoją karierę w kierunkach zgodnych z Twoimi predyspozycjami np. możesz byc Managerem influencerów lub Content Managerem

number 2 bg

Umiejętności twarde i miękkie

Nabywasz umiejętności analityczne i holistyczne spojrzenie na ecosystem marketingowy firmy. Uczysz się jak zdefiniować potrzeby odbiorcy i jak umiejętnie je zaspokojać.

number 3 bg

Szerokie zaplecze technologiczne

Uczysz się jak tworzyć materiał marketingowy w Canvie i Figmie, jak wykorzystywać Google Ads i Facebook Ads do tworzenia kampanii

Możliwości pracy

Zdobądź pracę Twoich marzeń!

Specjalista SEO
Optymalizowanie witryn pod kątem wyszukiwarek oraz planowanie i realizacja działań link building
Specjalista SEM
Zarządzanie kampaniami Google Ads: budowa, prowadzenie, optymalizacja, raportowanie
Social Media Manager
Kreowanie i egzekucja strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych
Content Manager
Wdrażanie marketingu treści oraz tworzenie angażujących materiałów na różne platformy
Performance Manager
Testowanie i optymalizacja prowadzonych działań w celu maksymalizacji efektów
Brand Manager
Działania autopromocyjne w kanałach komunikacyjnych oraz maksymalizacja ekspozycji kontentu

Zasady studiowania

number 1 bg

Liczba semestrów

7 (210 ECTS)

number 2 bg

Stawki czesnego

Zaoczne: 650zł Online: 800zł

number 3 bg

Dni zajęć

każdy piątek i sobota

number 4 bg

Studia online

50% zajęć przez Discorda

Pierwsze zajęcia

05.10.2024

Nie zwlekaj! Weź udział w Rekrutacji na studia